niedziela, 16 czerwca 2013

Co mi w duszy gra...

Dziś muzycznie...

Płonący klucz wiolinowy pod szkiełkiem, ażurowa oprawa w kolorze antycznego brązu na regulowanym pierścionku.
Wysokość ok. 2,5cm, szerokość ok. 2cm


 

Zakręcona pięciolinia w oprawie koloru antycznego brązu na regulowanym pierścionku.
Szerokość ok. 2,5cm



Muzyczno - miłosny naszyjnik - oprawa i łańcuszek koloru antycznego brązu.
Łańcuszek dł. ok. 52cm, wisiorek ok. 3,5cm


 

Nuty schowane pod szkiełkiem, oprawa koloru antycznego brązu.
Długość ok. 3,5cm


13 komentarzy:

  1. Saame Slicznosci :):) Musze pamietac ,zee jak bys tak kieedys miala jeszcze ochote na wymianke :):) to Pierscionek i kolczyki z nutami Baaardzo mi sie Spoodobaly :):) Slonecznej niedzieli Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Patrzę, patrzę i nie mogę oderwać wzroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ta muzyczna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne- podziwiam nieustająco♥

    OdpowiedzUsuń
  5. super! bardzo fajne, szczególnie ostatnie!
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś odwiedziła mojego bloga.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten płonący klucz genialny i ten z serduszkiem... Przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Płonący klucz jest przepiękny :) Pozostałe biżutki bardzo subtelne, szalenie mi się podobają :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm... Widzę na ostro i delikatnie :) Podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jako wierny obserwator i szczęśliwa posiadaczka mojego ukochanego muzycznego pierścionka chciałam tylko dodać, że ostatnio zapomniałam ściągnąć pierścionek przed umyciem rąk i nieźle go pomoczyłam.... Odczekałam z drżeniem serca aż przeschnie i... ani śladu po moim bezmyślnym wybryku:) jupi jupi:)
    Pozdrawiam Bogunia:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie!
      Za jakiś czas pewnie przedstawię wodne testy na blogu ;-)

      Usuń
  10. Nutki i klucze wiolinowe rządzą , ciekawe czemu :) Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)