środa, 20 listopada 2013

Jednokolorowo i błyszcząco - dodatek

Kiedyś już były jednokolorowe i błyszczące zestawy - błękitne kolczyki upatrzyła sobie moja Przyjaciółka.
Po jakimś czasie stwierdziła, że przydałby się też naszyjnik :-) No i jest!




Madziu mam nadzieję, że ten wpis sprawi, że szybciej się spotkamy ;-)

A jak już jestem przy głosie, to chciałam dodać, że właśnie dzięki Madzi :-) mam pierwsze, prawdziwe wizytówki! Załatwiła wszystko - łącznie z wydrukiem! Nie kiwnęłam nawet palcem ;-)
Dziękuję!!! :-*


12 komentarzy:

  1. Cudne jest to blogowanie..... ktoś komus pomaga! Pięknie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. od dawna myślę o swoich wizytówkach, jutro w końcu udam się gdzie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik pięknie się mieni. Ja też robiłam podobne, wyglądają naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper wizytowka :):) Baardzo mi sie podoba :) Jak i Sliczny naszyjnik :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ALEEE SUPER:)
    Piękny wisiorek!!:)
    Buziaki Oluś:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Idą święta ,to musi być błysk;))
    Wisior jest piękny.
    Takie gesty ,jak te z wizytówkami,przywracają mi wiarę w człowieka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik sliczny ;-)
    A wizytówka(i) Bardzo ładne :-) Też by mi się przydały ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wizytówki, bardzo dobrze Cię reklamują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wygląda. :3 Uwielbiam ten odcień błękitu. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To wreszcie ja, to dla mnie ten naszyjnik ... Olu, jest śliczny ... bardzo Tobie dziękuję :) Cieszę się, że mogliśmy sprawić Tobie tyle radości tymi wizytówkami. Buźka. pa

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie takie błyskotki :) a wizytówka bardzo fajna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję:) to miło patrzeć jak się rozwijasz...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)