sobota, 1 lutego 2014

Rysiek Riedel + wygrana w moim candy!

Ania z bloga Fressia Rosa zamówiła u mnie pierścionek dla swojej Córki Mai. Jak się dowiedziałam, Maja jest fanką Dżemu i wybrała takie fantastyczne zdjęcie...



Aniu serdecznie dziękuję za zamówienie! Maju - niech się dobrze nosi :-)

Przy okazji prezentuję, co wybrała Danusia z Chatki Czarownicy jako nagrodę w moim candy z okazji pierwszego roku blogowania  :-)
Danusi spodobał się naszyjnik podobny do pokazywanego wcześniej, a robionego specjalnie dla mojej Przyjaciółki - i tak powstał...



Wiem, że naszyjnik jest już we właściwych rękach i się podoba. Uff ...:-)
Danusiu jeszcze raz gratuluję!

9 komentarzy:

  1. Piękny pierścionek :)
    Super pomysł na tworzenie oryginalnej biżuterii.
    Zapraszam do mnie :
    http://moja-wytwarzalnia.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pierścionek i naszyjnik cudowny taki magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem estetyki Twoich prac... coś wspaniałego! Będę tu częściej zaglądać, żeby nacieszyć oko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zwłaszcza naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierścionek z Dżemem, którego uwielbiam, jest bardzo pomysłowy :)
    A naszyjnik ma śliczny kamyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Ryśka :)) Maja wie co dobre :)). Biżuteria superowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)