poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Polaroid

Na życzenie Kory, która kiedyś poprosiła o haftowane bociany, powstały kolczyki imitujące zdjęcie z Polaroida! Dla niewtajemniczonych - to taki aparat, z którego wychodziły gotowe zdjęcia ;-)
Tu, totalnie zabytkowy egzemplarz ;-)


 "Puste" zdjęcie wyglądało tak:


I na nim właśnie się wzorowałam. Wzór rozrysowałam sama, ale przyznać się muszę, że trochę mi zeszło, zanim dobrałam odpowiednie proporcje. Najpierw wyszły mi kolczyki olbrzymy ;-) potem maleństwa, ale udało się to uśrednić!
A co wyszło?...

"Zdjęcie" haftowane na plastikowej kanwie, podklejone cienkim filcem.
Długość razem z biglem ok. 6,5cm, szerokość ok. 5cm,



Od słowa, do słowa i okazało się, że kolczyki będą prezentem dla naszej wspólnej Znajomej :-)
Koro, bardzo dziękuję za to zamówienie! Czekam na kolejne wyzwanie! ;-)

P.S. Witam serdecznie Nową Obserwatorkę :-)

8 komentarzy:

  1. Ale to ludzie mają pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no :) pomysł oryginalny :) dla fotografa ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wyzwania stają na Twojej drodze. :) Super sobie z nimi radzisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. myślisz, że teraz nie wiedzą co to polaroid?? to juz takie dinozaury jestesmy? :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem - ja tak na wszelki wypadek :-P

      Usuń
    2. oj nie wszyscy wiedzą ;p już się z takim spotkałam
      choć co niektórzy kojarzą fujifilm instax na fali popularności :))

      Usuń
  5. O jacie są ludzie co niewiedzą co to polaroid?! Ale jaja :) A kolczyki ekstra, oryginalny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)