poniedziałek, 1 grudnia 2014

Creative Blog Tour

Mariola z bloga Mysia Norka obdarowała mnie wyróżnieniem


Bardzo dziękuję! :-) Z Mariolą znamy się z naszych zielonogórskich kiermaszy - najpierw spotykałyśmy się po dwóch stronach, potem już po jednej - jako twórcy - rękodzielnicy :-)
Ptaszki, misie, mysie, aniołki - wszystko, co tworzy Mariola jest pełne uroku - zajrzyjcie do Mysiej Norki koniecznie!

A oto ona - Mariola :-)


A to ja - widziana okiem Marioli ;-)



Nad czym obecnie pracuję? 
Przygotowuję właśnie biżuterię na kiermasz świąteczny!
Mnóstwo pracy, mało czasu - normalka ;-) 

Czym moja praca różni się od innych w mojej branży? 
Hm... Przyznam, że gdy zaczynałam moją przygodę z fotobiżuterią nie było jej tak dużo w sieci, jak teraz. Nie wiem jaki sposób na nią mają inni - ja wypracowałam swój własny (trochę o tym - niżej) - ale przede wszystkim wkładam w moją biżuterię duuużo serducha :-) 

Dlaczego piszę bloga o tym co tworzę? 
Blog powstał dwa dni przed pierwszym kiermaszem! Chciałam mieć swoje miejsce, jakąś nazwę, żeby ludzie wiedzieli, gdzie mnie szukać :-) A potem się po prostu uzależniłam i na blogu jestem praktycznie codziennie! 

Jak odbywa się proces tworzenia? 
Gdy spodoba mi się jakaś grafika przystosowuję ją do wybranej bazy, nie korzystam z serwetek (jak do decoupage), czy przystosowanych przez kogoś malutkich obrazków - sama wyszukuję i wybieram grafikę. Potem przygotowuję wydruk, którym zajmuje się zaprzyjaźniona już drukarnia...  Cały proces tworzenia jednego elementu fotobiżuterii trwa kilka dni, najczęściej około tygodnia, żeby na spokojnie wszystko dobrze zdążyło doschnąć. Na biżuterię haftowaną potrzeba trochę więcej czasu...


A ja postanowiłam wyróżnić Asię z Różanego Kącika Dzieł Rąk Własnych :-)
Tak się fajnie składa, że pierwsze wyróżnienie, jakie dostałam - ledwie miesiąc odkąd prowadziłam bloga - było właśnie od Asi :-)
I tak zaczęła się moja przygoda z obserwowaniem wspomnianego Różanego Kącika Dzieł Rąk Własnych. Asia tworzy przepiękne rzeczy - szczególnie zachwycają mnie jej koralikowe szaleństwa i sutasz, który kocham ogromnie! Pochwalić się muszę, że niektóre z dzieł Asi mam i ja i moja Córa - Weronika :-)

A oto Asia!


P.S.1 Właśnie się okazało, że dynie nr 1 i nr 2 zrobione przeze mnie i Weronikę dostały wyróżnienie :-)


P.S.2 Miło mi niezmiernie powitać dwie nowe Osoby Obserwujące! Rozgośćcie się proszę :-)

P.S. 3 Pamiętajcie o candy! :-D

5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)