wtorek, 13 października 2015

Kumulacja ;-)

Kilka dni temu nastąpiła kumulacja w wygrywaniu blogowych zabaw! Udało mi się być szczęściarą w dwóch! I żeby było śmieszniej - obie zabawy były z kosmetycznymi prezentami :-)

U Ilony udało mi się wygrać taki oto zestaw:


Naklejki i tatuaże na pewno zostaną wykorzystane - oprócz mnie jest jeszcze jedna chętna ;-)


Balsamy ruszyły do działania już w dzień otrzymania przesyłki! Pachną przecudnie!


A biżuteria - no cóż - nie była ani przez chwilę moja... Pewna Sroczka wzięła ją od razu dla siebie ;-)


Klaudii udało mi się wygrać coś, na co zdecydować się nie mogłam już od dawna ;-)


Metaliczne lakiery...


...i "kawior" do posypania paznokci. Nie mogę się doczekać wypróbowania!


Dzięki serdeczne Dziewczyny!
W związku z kumulacją wygranych obiecuję, że lada dzień będzie i u mnie zabawa! W końcu równowaga w przyrodzie musi być ;-)

3 komentarze:

  1. Gratuluję i czekam z niecierpliwoscią na zabawę u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Będzie, będzie, bo mierzyłam się od dawna, a teraz jest dobry pretekst ;-)

      Usuń
  2. Dziękuję! Już teraz zapraszam na moje candy - w najbliższym czasie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)