środa, 23 marca 2016

Wymianka Zakładkowa

Zapisałam się jakiś czas temu na Wymiankę Zakładkową u Lidii w Misiowym Zakątku :-)
Wymianka jest cykliczna i trwać będzie jeszcze długo, ale na szczęście nie trzeba brać udziału we wszystkich jej etapach (chyba, że ktoś ma sporo czasu). Jako, że w okolicach stycznia - lutego miałam chwilę, z przyjemnością dołączyłam do zabawy! Zakładka miała nawiązywać do romansu...

Postanowiłam przygotować serce - w końcu kojarzy się z romansem ;-) ale żeby nie wszystko było tak oczywiste, serce jest w odcieniach niebieskiego...

Haftowane na plastikowej kanwie, podklejone cienkim filcem, dołączone koraliki, żeby wystawały z książki ;-)
Moja zakładka pofrunęła do Kornelii z bloga Miśkowe Prace.



W zamian dostałam uroczą zakładkę z zakochanymi jeżykami! To cudeńko stworzyła Ela z bloga Papier i nitki.



Coraz częściej zastanawiam się nad zorganizowaniem jakiejś wymianki u siebie. Proste zasady - każdy wysyła np. dwie rzeczy od siebie drugiej osobie, a sam dostaje przesyłkę od kogoś innego - taki łańcuszek.
No ponosi mnie fantazja... ;-)

10 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)