piątek, 20 stycznia 2017

Candy!!!

Obiecane, choć odkładane w czasie z wieeelu powodów, ale jest!
W grudniu stuknęły mi 4 lata blogowania! Nie sądziłam, że tak to zleci, a ja tak się wciągnę ;-)

Nie przedłużając - do wygrania są dwa zestawy:
nr 1 haftowana broszka oraz pierścionek z motywem ludowym
nr 2 haftowane kolczyki sówki oraz wkrętki


Zasady:
  • do 14 lutego 2017 do godziny 23:59 można zapisać się pod tym postem wyrażając chęć udziału w zabawie
  • można zapisać się na zestaw nr 1 i/lub zestaw nr 2 - zapisując się na oba zwiększacie swoje szanse ;-)
  • proszę o zamieszczenie na swoim blogu zdjęcia (poniżej) z aktywnym linkiem do tego wpisu - osoby nieposiadające bloga proszone są o pozostawienie adresu mailowego - można też wstawić zdjęcie na fb (zostawcie tylko link, żebym mogła Was znaleźć ;-))
  • można polubić mój blog i/lub fanpage  


To chyba tyle. Mam nadzieję, że mimo mojej ostatniej przydługiej nieobecności jednak ktoś tu zajrzy i się zapisze ;-)

14 komentarzy:

  1. Ty wiesz jak ja lubię Twoją biżuterię : ) Gratuluję tych 4 lat w sieci i zapału do działania w realu. Banerek wklejam na blogu, w kolejce po cudeńka nie staję dam szansę innym. Serdecznie pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji 4 lat blogowania! Kolejnych wielu twórczych prac Ci życzę! Pięknie inspirujesz! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy - obydwa zestawy mnie kuszą! Banerek już wisi na blogu: cytrulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę ile jest w blogowym świecie czterolatek:) Gratuluje i zapisuję się na sowy:)
    http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję 4 lat :)
    Oba zestawy są tak śliczne, że trudno się zdecydować :)
    Banerek na moim blogu: https://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Gratuluję 4 lat blogowania i życzę bardzo udanych kolejnych :)
    Dziękuję za zaproszenie i staję w kolejce po zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynałyśmy prawie w tym samym czasie, gratuluje wytrwania i życzę kolejnych rocznic. Kocham sówki,więc z chęcią zapisuję się na zestaw nr 2 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Przyjemnoscia przylaczam sie do zabawy :))) Gratuluje Ci urodzin bloga ,aleez ten czas leci :) Zycze Ci Kochana wieeelu nastepnych Milych Lat blogowania :)))) Jak juz mam wybrac zestawik to poprosze 2 kolczyki Piekne :)) Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kolejnego roczku :). Staję w kolejce po zestaw numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje rocznicy :)
    Ustawiam się po zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ci rocznicy i życzę dalszego fajnego blogowania!!!
    Ustawiam się grzecznie w kolejce i gdyby szczęście się do mnie uśmiechnęło, to poprosze zestaw na ludowo (1).
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna rocznica, gratuluję! Chętnie przyłączę się do zabawy i poproszę zestaw 1 (niestety nie noszę kolczyków :/ ). Banerek tutaj: http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tych 4 lat i bardzo, bardzo żałuję, że przegapiłam Twoje candy. Będę teraz pilnować w razie kolejnego :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A ja mam nadzieję, że na następne candy szybciej się zmobilizuję niż teraz ;-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)