środa, 8 marca 2017

Bajkowo

Ostatnio u mnie haftowanie na pierwszym miejscu. Nie, żebym nie robiła nic innego ;-) Zdjęcia biżuterii, którą przygotowywałam już jakiś czas temu ciągle czekają na mój czas i obrobienie... Pewnie będę musiała się niedługo zmobilizować i za nie zabrać!

Tymczasem dziś bajkowo - haftowane magnesy.

Oglądaliście bajkę "Wielka szóstka"? Gorąco polecam! A tymczasem przedstawiam Baymaxa :-)
Szerokość ok. 3,5cm, wysokość ok. 4,5cm



Tu oryginał ;-)


Tej panny nie trzeba nikomu przedstawiać ;-) Świnkę Peppę znają wszyscy!
Szerokość ok. 4,5cm, wysokość ok. 4cm



Taką Świnkę Peppę znają wszystkie dzieci



Stich z bajki "Lilo i Stich"
Szerokość ok. 4cm, wysokość ok. 3,5cm



Stich :-)


A tak wygląda razem cała bajkowa ferajna :-)


Ciekawa jestem jakie bajki oglądają Wasze Dzieci? Co jest u Was na topie? ;-)

A na deser konik. Konik nie-z-bajki ;-) Wybrałam ten wzór, by stworzyć kolczyki, niestety konik wyszedł dość spory i drugiego już nie haftowałam. Długo leżał, a ja nie wiedziałam, co z nim zrobić. Ostatecznie doczekał się swojej kolejki i stał się magnesem i od niedługiego czasu ozdabia naszą lodówkę!
Szerokość ok. 3,5cm, wysokość ok. 5,5cm


8 komentarzy:

  1. Super wykonanie - a postacie bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudne sa te postacie z bajek :))) Kazda Pieknie Ci wyszla Olu :))) Konik Piekny :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, konik taki z przypadku wyszedł, ale jest :-)

      Usuń
  3. Urocze maleństwa poczyniłaś. :)

    Dziękuję za udział w moim urodzinowym candy. Jutro zapraszam po wyniki. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)